Sunday, November 8, 2009

鄭源-為什麼相愛的人不能夠在一起



欢迎光临
编辑:贝蒂betty
歌手:郑源
歌名:为什么相爱的人不能够在一起
每当我在夜里
想起你的时候
不知道你在哪头
心里面有许多许多
的爱与愁
不知是否是
永远的伤口
当你扔下我一个人
说走就走
其实我也知道你
很难受
只是这个世界
把你我分两头
割断情思与占有
想起你我相爱的时候
想起只能在电话里头
我真的好伤悲好难受
不知道什么时候
才是尽头
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我带着你的照片
找到海角天边
希望你会再出现
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我就算忘记时间
也忘记你
也忘不了我们有过
的甜蜜
欢迎光临
编辑:贝蒂betty
歌手:郑源
歌名:为什么相爱的人不能够在一起
当你扔下我一个人
说走就走
其实我也知道你
很难受
只是这个世界
把你我分两头
割断情思与占有
想起你我相爱的时候
想起只能在电话里头
我真的好伤悲好难受
不知道什么时候
才是尽头
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我带着你的照片
找到海角天边
希望你会再出现
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我就算忘记时间
也忘记你
也忘不了我们有过
的甜蜜
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我带着你的照片
找到海角天边
希望你会再出现
为什么相爱的人
不能够在一起
偏偏换成了回忆
我就算忘记时间
也忘记你
也忘不了我们有过
的甜蜜
欢迎光临
Over...

No comments:

Post a Comment

Here is a lam story..people hu understand will laugh^^
One day they is a boy name Abeng,his ambition is to be a pilot that drive a helicopter...so
he go and join the class to study about helicopter the first 1~9 class he is the most high mark in
the hole class that the teacher tell Abeng the last class that is No.10 class is u need to fly the
helicopter by ur on..that Abeng say ok lo,that Abeng go and ride on the helicopter that Abeng start to
fly the helicopter when going up that time the helicopter was nice but sudenlly the helicopter crash
that Abeng bond was creak that abeng was sended to the hospital that the next day abeng teacher go to
hospital to visit abeng that Abeng teacher ask Abeng when going up that time was nice why sudenlly
crash...that Abeng asnwer ~because on top
they every cold so I turn off the helicopter fan ~^^every lam right my fren tell me want?