Sunday, November 8, 2009

郑源-不要在我寂寞的时候说爱我^^



不要在我寂寞的时候说爱我--郑源
词:龙军
曲:张超
LRC:东子 于11/17夜制作
QQ:287225772 东~飘游~子
柔柔的晚风轻轻吹过
我的心情平静而寂寞
当我想忘记爱情去勇敢生活
是谁到我身边唱起了情歌
当初的爱情匆匆走过
除了伤口没留下什么
你总是在我寂寞流泪的时候
用你的双臂紧紧抱着我
不要在我寂寞的时候说爱我
除非你真的能给予我快乐
那过去的伤总在随时提醒我
别再被那爱情折磨
不要在我哭泣的时候说爱我
除非你真的不让我难过
我不想听太多那虚假的承诺
让我 为爱再次后悔
犯下的错
当初的爱情匆匆走过
除了伤口没留下什么
你总是在我寂寞流泪的时候
用你的双臂紧紧抱着我
不要在我寂寞的时候说爱我
除非你真的能给予我快乐
那过去的伤总在随时提醒我
别再被那爱情折磨
不要在我哭泣的时候说爱我
除非你真的不让我难过
我不想听太多那虚假的承诺
让我 为爱再次后悔
犯下的错
不要在我寂寞的时候说爱我
除非你真的能给予我快乐
那过去的伤总在随时提醒我
别再被那爱情折磨
不要在我哭泣的时候说爱我
除非你真的不让我难过
我不想听太多那虚假的承诺
让我为爱再次后悔
犯下的错
寂寞的时候或许需要爱情的安慰
但此刻的爱情又是那么的脆弱
当理性战胜感性的时候
痛苦也随之而来
所以在爱的世界里
一定要保持清醒的思维
不要让自己,更不要让别人
爱的遍体鳞伤
东子--夜听此歌
于2007年 秋夜 留
Over...

No comments:

Post a Comment

Here is a lam story..people hu understand will laugh^^
One day they is a boy name Abeng,his ambition is to be a pilot that drive a helicopter...so
he go and join the class to study about helicopter the first 1~9 class he is the most high mark in
the hole class that the teacher tell Abeng the last class that is No.10 class is u need to fly the
helicopter by ur on..that Abeng say ok lo,that Abeng go and ride on the helicopter that Abeng start to
fly the helicopter when going up that time the helicopter was nice but sudenlly the helicopter crash
that Abeng bond was creak that abeng was sended to the hospital that the next day abeng teacher go to
hospital to visit abeng that Abeng teacher ask Abeng when going up that time was nice why sudenlly
crash...that Abeng asnwer ~because on top
they every cold so I turn off the helicopter fan ~^^every lam right my fren tell me want?